Pomen strukturiranih podatkov in kako jih implementirati na svoji spletni strani.
Strukturirani podatki so formatirani na način, ki iskalnikom pomaga bolje razumeti vsebino vaše spletne strani. Implementacija strukturiranih podatkov izboljša prikazovanje vaše vsebine v iskalnikih, kar lahko vodi do boljše vidnosti in večje stopnje klikov (CTR). Tukaj je, zakaj so strukturirani podatki pomembni in kako jih lahko implementirate na svoji spletni strani.
Več o tem: Razumevanje in uporaba strukturiranih podatkov za boljšo vidnost v iskalnikihPomen strukturiranih podatkov
- Izboljšana vidnost v iskalnikih
- Strukturirani podatki omogočajo prikaz bogatih izrezkov (rich snippets) v rezultatih iskanja, kot so ocene, cena, dogodki, recepti in drugo. To naredi vaše rezultate bolj privlačne in informativne (Računalniške novice) .
- Boljša uporabniška izkušnja
- Z dodatnimi informacijami neposredno v rezultatih iskanja uporabniki lažje in hitreje najdejo, kar iščejo, kar povečuje verjetnost, da bodo kliknili na vašo stran .
- Večja stopnja klikov (CTR)
- Povečana vidnost in informativni izrezki privabljajo več klikov, kar lahko vodi do večjega obiska na vaši spletni strani .
Kako implementirati strukturirane podatke
- Izberite pravo oznako (schema markup)
- Schema.org ponuja obsežen nabor oznak za različne vrste vsebine, kot so članki, dogodki, izdelki, podjetja, recepti in drugo. Izberite oznake, ki najbolje ustrezajo vaši vsebini .
- Dodajte oznake na svojo spletno stran
- Oznake lahko dodate neposredno v HTML kode vaše spletne strani ali uporabite JSON-LD format, ki je bolj priljubljen zaradi svoje preprostosti in fleksibilnosti.
Primer HTML oznak:
<article itemscope itemtype="http://schema.org/Article">
<h1 itemprop="headline">Naslov članka</h1>
<span itemprop="author">Avtor</span>
<span itemprop="datePublished">2024-06-12</span>
<div itemprop="articleBody">
Vsebina članka...
</div>
</article>
Primer JSON-LD oznak:
<script type="application/ld+json">
{
"@context": "http://schema.org",
"@type": "Article",
"headline": "Naslov članka",
"author": "Avtor",
"datePublished": "2024-06-12",
"articleBody": "Vsebina članka..."
}
</script>
- Preverite svoje oznake
- Po implementaciji je pomembno, da preverite pravilnost vaših oznak. Uporabite orodja, kot je Google’s Structured Data Testing Tool ali Rich Results Test, da se prepričate, da so oznake pravilno dodane in brez napak.
- Nenehno spremljanje in posodabljanje
- Redno spremljajte uspešnost vaših strukturiranih podatkov in jih posodabljajte glede na spremembe vsebine ali novih oznak, ki jih ponuja Schema.org. Spremljanje vključuje preverjanje, ali so vaši bogati izrezki prikazani v iskalnikih in ali prinašajo želeni rezultat.
Praktične uporabe strukturiranih podatkov
- Poslovne informacije
- Uporabite oznake za podjetja in organizacije za prikaz vaših kontaktnih informacij, delovnega časa, lokacije in drugih pomembnih podatkov v rezultatih iskanja.
- Izdelki
- Oznake za izdelke omogočajo prikazovanje cen, ocen, zalog in drugih informacij o izdelkih neposredno v rezultatih iskanja, kar povečuje privlačnost vaših izdelkov.
- Dogodki
- Uporaba oznak za dogodke omogoča prikazovanje informacij o prihodnjih dogodkih, vključno z datumi, lokacijami in cenami v rezultatih iskanja.
- Recepti
- Za kulinarične spletne strani oznake za recepte omogočajo prikazovanje ocen, časa priprave, sestavin in drugih informacij, ki izboljšujejo vidnost receptov v iskalnikih.
Zaključek
Strukturirani podatki so močno orodje za izboljšanje vidnosti vaše spletne strani v iskalnikih. Z implementacijo strukturiranih podatkov lahko ustvarite bogate izrezke, ki pritegnejo več pozornosti, povečajo stopnjo klikov in izboljšajo uporabniško izkušnjo. Sledite zgornjim korakom za pravilno implementacijo in redno spremljanje učinkovitosti strukturiranih podatkov na vaši spletni strani.